fbpx

Date

23 03 2022
Expired!

Time

16:30 - 20:00

Business Event – Forandringsledelse med adfærdsdesign 23. marts 2022

På dette Winter Wisdom arrangement bliver du introduceret til adfærdsdesign som ledelsesværktøj til at implementere forandringer og tilpasninger i din virksomhed. Du bliver introduceret til seks adfærdsprincipper, som vil hjælpe dig til at skabe mønsterbrud, så dine medarbejderes adfærd understøtter organisationens målsætninger.

Du vil få viden ift. at definere den ønskede adfærd for dine medarbejdere, analysere barriererne for at efterleve adfærden, viden om hvordan du gør den ønskede adfærd attraktiv.

Du får indsigt i, hvorfor utallige strategier og handlingsplaner ikke bliver implementeret, og hvad der skal til for at ændre billedet. Du får redskaber til design af en konkret forandring i din egen salgsorganisation.

Derudover får du: ·

–  En spritny værktøjskasse med de skarpeste, innovative adfærdsprincipper til at ændre dine medarbejderes adfærd

–  En designproces baseret på indsigter og metoder fra adfærdsdesign

–  Inspiration til at designe budskaber, som ikke kun giver inspiration til målgruppen, men som får dem til at ændre adfærd

–  Metoder til at blive skarp på at oversætte strategier til konkret hensigtsmæssig adfærd

Program

Kl. 16.30: Velkomst og introduktion til aftenen
Kl. 16.40: Introduktion til filosofisk dialog og oplæg om mening
Kl. 17.20: Pause
Kl. 17.30: Spændende case
Kl. 17:40: Gruppearbejde
Kl. 18:10: Pause
Kl. 18.15: Gruppepræsentation
Kl. 18.45: Afstemning, opsummering og afslutning
Kl. 19.00 – 20.00: Spisning og networking

Der er no-show fee på 500 kr. ved udeblivelse

Fakta om Thomas Kjær

 

Thomas Kjær stiftede Salesculture i 2010, og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner.
Han løser bl.a. opgaver med fokus på kultur-forandringer i organisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser.
At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt.
Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Carlsberg, Jyske Bank, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.