fbpx

Date

28 01 2021
Expired!

Time

16:00 - 17:00

Oplevelser for livet

Deltag i årets første Webinar med Thomas Stack, Head of Customer Experience hos Albatros og vært på Kunderejsen, en podcast om Customer Experience.

Få et kig ind bag facaden hos Albatros Travel og hvordan de hos Albatros har arbejdet med at udvikle kundeoplevelsen de seneste mange år.

Fortællingen starter med en intern systemimplementering der skabte utilfredshed blandt kunderne og du kan høre om de konkrete og praktiske tiltag som er blevet indført som har gjort en kæmpe forskel. Hør blandt andet om hvorfor ingen tror at de rejser med Apollo længere, det skotske prisparadoks og medarbejderhåndbogen fra helvede.Profilfoto af Thomas Stack

Thomas har en baggrund som virksomhedskonsulent med fokus på CX, service og ledelse samt rejseleder. Thomas har været hos Albatros i lidt over 6 år og har i dag det overordnede ansvar for kundeoplevelsen på tværs af virksomheden.

Thomas startede i efteråret 2020 Kunderejsen, en podcast hvor han taler med nogle af de skarpeste profiler indenfor CX i Danmark. Se mere på www.kunderejsen.com

Der er-naturligvis lagt op til involvering og dialog i Webinaret.

Tilmeld dig her på siden, så modtager du link til Webinaret dagen før.